Centrum Odnowy Biologicznej Wyspa Mszanka, Mszana Dolna

13 listopada wraz z mężem odwiedziłam Beskid Wyspowy, a dokładne malowniczą miejscowość Mszanę Dolną. Na zaproszenie właściciela przybyliśmy do Centrum Odnowy Biologicznej Wyspa Mszanka.

Dokonaliśmy zameldowania i udaliśmy się do obszernego pokoju z osobnym z dodatkowym wejściem/wyjściem na teren obiektu.

Pokój wyposażony był w wygodne duże łóżko z pojedynczym materacem, w telewizor, dwie kanapy, dwa stoliki, łazienkę, lodówkę, czajnik eklektyczny, zestaw mebli, łazienkę z prysznicem. Dodatkowo otrzymaliśmy szlafroki, zestaw kosmetyków oraz wodę.

Po małym odpoczynku wyruszyliśmy na zwiedzanie Wyspy Mszanka. W otoczeniu obiektu zauważyliśmy ciekawą huśtawkę, hamak, miejsce do grillowania i wypoczynku, oraz plac zabaw.

Wewnątrz kusił tenis stołowy, bilard, piłkarzyki, ścianka wspinaczkowa oraz tablica do pisania.

O godz. 14:00 czekała grota solna na wyłączność, która zrobiła na nas ogromne wrażenie. Dwupoziomowe miejsce relaksu z koloroterapią. Wyglądała magicznie. Podobno w tej grocie często odbywają się zaręczyny… Nie dziwię się, jest wyjątkowa.

Następnie skorzystaliśmy z jacuzzi, basenu ze zjeżdżalnią i sauny…

No i był też czas na poznanie kulinarnej sztuki tego obiektu. Czyli obiadokolacja w ciekawym wnętrzu restauracji. Pyszna zupa grzybowa, na drugie pierś z kurczaka z serem, ananasem i żurawiną, ziemniaczki z koperkiem i zestaw surówek, a na deser jabłecznik z gałką lodów. No i wino. Wszystko smakowało bardzo dobrze.

Obudziliśmy się wypoczęci, ja jak zwykle o 5:00 i udaliśmy się na śniadanie, które również było bardzo smaczne.

O 9:00 czekała na nas niespodzianka przygotowana przez szefa – masaż Tybetański z użyciem mis… To było niesamowite doświadczenie, Andrzej niemal zasnął, ja poczułam się bardzo odprężona. Dziękujemy.

Oprócz przyjemności był też czas na pracę, wywiad ze współwłaścicielką obiektu Panią Izabelą, wręczenie moich książek, certyfikatu. Rozmowy z pozostałymi współwłaścicielami odbyły się już poza kamerą.

Gorąco polecam Wyspę Mszankę, to ciekawe, romantyczne miejsce na chwile we dwoje, ale również na zrozumienie siebie, odnowę duszy i ciała. Ekonomiczne ceny, pyszne jedzenie, miły personel, dobra lokalizacja. Z pewnością tam wrócę.

Mam również niespodziankę. -10% zniżki na hasło: ROMANTYCZNA POLSKA

Korzystajcie i dzielcie się wrażeniami.