Centrum Green Hill & SPA Wisła

Wisła jest dla mnie szczególnym miejscem, i to nie za sprawą naszego cudownego mistrza Adama Małysza, który tam mieszka… 13 lat temu właśnie w Wiśle spędziłam z moim ukochanym mężem Andrzejem podróż poślubną… Było magicznie, a 30 października podobnie tę magię odkryliśmy…

W sobotę po godzinie 10:00 zameldowaliśmy się w centrum Green Hill… Przydzielono nam Pokój Sielski – jeden z tematycznych pokoi w tym miejscu, podobno w Wiśle jedyny…Naszym oczom ukazał się cudowny romantyczny pokój w sielskim klimacie. I niespodzianka… Płatki róż na łóżku, bukiet róż z cudownym cytatem i szampan… Jak uroczo.

Po chwili odpoczynku wyruszyliśmy na rynek Wisły… Kilka minut spacerkiem i już korzystaliśmy z dobrodziejstwa Wisły. Bowiem Green Hill mieści się zaledwie 800 metrów od centrum, co jest ogromnym plusem. Kameralnie, bez zgiełku, cisza, spokój, a jednak na tyle blisko, że spokojnie można skorzystać z opcji własnych nóg.

Pospacerowaliśmy i chociaż to mało romantyczne, skorzystałam z okazji i u sympatycznej pani w butiku zakupiłam piękną sukienkę na romantyczną kolację…

My jesteśmy chyba dziećmi szczęścia, bo również w Wiśle sprzyjała nam pogoda… Wracaliśmy do Zielonego Wzgórza w promieniach słońca. Wprost na obiad, który był kulinarną ucztą, a gruszka gotowana w winie na deser, niebiańska.

Po chwilowym odpoczynku udaliśmy się do strefy wellness… Skorzystaliśmy z jacuzzi, saun oraz z pokoju wypoczynkowego z pięknym widokiem. Nieziemsko…

W tym dniu czekała nas jeszcze jedna atrakcja…Romantyczna kolacja. Nasz stolik, romantycznie udekorowany, mieścił się w odrębnej części restauracji we wnęce. Idealne miejsce na intymne rozmowy, zaręczyny…Z dala od oczu i uszu innych gości… Było wyjątkowo. Oczywiście dania były również wyśmienite, tak jak te obiadowe, a atmosfera cudowna…

Na następny dzień, kiedy byliśmy wypoczęci i wyspani, bo spaliśmy na wygodnym jednym materacu – co zawsze podkreślam, korzystaliśmy z pysznego śniada w postaci szwedzkiego stołu z różnorodnymi potrawami…Pysznie.

Na zakończenie naszej wizyty wręczyłam Pani Ninie książki oraz certyfikat Romantyczna Polska, który zaświadcza że jest tam romantycznie. Gorąco polecam Green Hill. Pyszna kuchnia, miła obsługa, czysto, przystępne ceny, dobra lokalizacja. Z pewnością tam wrócę.